divendres, 4 de maig de 2012

Festa d'aniversari made in Lady Wedding // Fiesta de cumpleaños made in Lady Wedding (II)

Com us vaig dir ahir, avui us explicaré perquè van servir la resta de flor que vaig preparar i els quatre tòtems que es podien veure de fons en algunes de les fotografies que vaig penjar ahir.

En el fons va ser molt senzill. Només van caler les flors i els tòtems penjats d’un cordill en forma de garlanda i un llençol blanc vell. El resultat: un photocall! Quan alguns dels convidats van començar a arribar a la festa i el van veure no volien esperar-se ni un segon a posar-se al davant per fer-se fotos, però ho vam acabar reservant pel final. La gràcia va ser que a banda del photocall havia fet una visita a un basar xinès i havia carregat de tot tipus de collarets de flors, polseres, corones... i també vaig recuperar algun que altre element, com ara les ulleres-última-moda, que feia anys que rondaven per casa i que només surten de l’armari per ocasions com aquestes.

Així que sense més dilació us deixo amb unes quantes imatges del que va donar de sí el photocall hawaià. Avisar-vos que al principi alguns eren una mica contraris a posar-s’hi, però us asseguro que hi va acabar passant tothom!


Veieu com cada vegada hi ha més gent a les fotos...?


Al final no se’n va lliurar ni la gossa!


Us animo a que quan feu alguna festa en què hi hagi força gent poseu un photocall. Està molt de moda a les bodes, però no cal casar-se per tenir un petit moment de glòria fent una mica el ruc... Com veieu amb un llençol o amb una paret llisa n’hi ha prou i sempre podeu optar per decorar-lo que vaig fer jo o deixar-lo llis completament. També dóna bon resultat.

I com que ahir ja us vaig penjar algunes plantilles amb les flors i els toppers, avui us deixo aquí la dels tòtems i us torno a deixar aquí la de les flors que pengen del photocall.

Heu estat mai en una celebració en què hi hagi un photocall? En posaríeu un a la vostra boda o en alguna festa?


Como os dije ayer, hoy os explicaré para que sirvieron el resto de flor que preparé y los cuatro tótems que se podían ver de fondo en algunas de las fotografías que colgué.

En el fondo
fue muy sencillo. Sólo colgué las flores y los tótems de un cordel en forma de guirnalda y cogí una sábana blanca vieja. El resultado: un photocall! Cuando algunos de los invitados comenzaron a llegar a la fiesta y lo vieron no querían esperar ni un segundo para posar, pero lo acabamos reservando para el final. La gracia fue que aparte del photocall había hecho una visita a un bazar chino y había salido cargada de él con todo tipo de collares de flores, pulseras, coronas... y también recuperé algún que otro elemento, como las gafas-última-moda, que hacía años que rondaban por casa y que sólo salen del armario para ocasiones como éstas.

Así que
sin más dilación os dejo con unas cuantas imágenes de lo que dio de sí el photocall hawaiano. Avisaros que al principio algunos eran un poco contrarios a posar delante de la cámara, ¡pero os aseguro que acabó cayendo todo el mundo!

Véis
como cada vez hay más gente en las fotos...

¡Al final no se libró ni la perra!

Os animo a
que cuando hagáis alguna fiesta en la que haya bastante gente pongáis un photocall. Está muy de moda en las bodas, pero uno no tiene que casarse para disfrutar de un pequeño momento de gloria haciendo un poco el tonto... Como veis, con una sábana o con una pared lisa basta y siempre podéis optar por decorarlo que hice yo o dejarlo liso completamente. También da muy buen resultado.

Y como
ayer ya os colgué algunas plantillas con las flores y los toppers, hoy os dejo aquí la de los tótems y os vuelvo a dejar aquí la de las flores que colgaron del photocall.

¿Habéis estado alguna vez en una celebración en la que haya un photocall? ¿Pondríais uno en vuestra boda o en alguna fiesta?

4 comentaris:

  1. ¡Genial el photocall!! Me encantan las máscaras...Se ve que lo pasastéis genial, enhorabuena guapa!!
    Un besito...*

    ResponElimina
  2. Jajaja que divertit!! Molt xulo el photocall, molt bona idea!

    ResponElimina
  3. M'encanta el photocall. Sembla una bona excusa per a que tothom estigui animat i amb ganes de fer-se fotos!.
    Però hi ha algú que no ha sortit en cap... Els famosos s'amaguen.
    Mrs. Shoes.

    ResponElimina
  4. Hola guapa! Como me ha gustado el photocall, me lo comentó mi organizadora para la boda, pero no quise, porque el estilo que yo quería darle no me cuadraba, aunque he visto fotos chulísimas de bodas que sí lo tenían y la gente se lo pasa pipa. Yo si que lo pondría en una fiesta, es genial, se me ocurre que estaría bien ponerlo en mi despedida de soltera, por ejemplo, pero como no la puedo organizar yo...jajajja. Estoy mejor del descontrol de horas, aunque aún seguirmos acostándonos hiper tarde y levántandonos a las tantas, poco a poco nos recuperaremos!! Además este mes no tengo tregua, tengo que estar a tope, ya es mi último mes de soltera y quedan aún cositas...Muchos besitos!!!

    ResponElimina