dimecres, 25 d’abril de 2012

Quinze dies per la Barcelona Bridal Week (BBW)

Queden poc menys de dues setmanes perquè comenci a Barcelona aquella cita ineludible per a qualsevol enamorat de les bodes i tot el que comporten. 

El proper dimarts 8 de maig obrirà les seves portes la 22a edició de la Barcelona Bridal Week (BBW), que inclou sota el mateix paraigües la Passarel·la Gaudí Núvies i el Saló Internacional Noviaespaña. 

Barcelona Bridal Week 2011

Més de 230 marques expositores participaran en un dels salons internacionals de moda nupcial més importants de l’Estat. És més, l’alta demanda d’empreses expositores per reservar un espai ha obligat l’organització a obrir la convocatòria per a l’edició de l’any 2013. Amb més d’un any d’antelació!  Al voltant del 50% de les marques que hi participaran enguany són estrangeres i per primera vegada s’hi podran trobar firmes com ara Carlo Pignatelli, Hannibal Laguna o Zuhair Murad, entre d’altres.  

Pel que fa a la Passarel·la Gaudí Núvies, l’encarregada d’obrir-la el dimarts 8 de maig serà Rosa Clará, mentre que el punt i final el posarà Pronovias amb una gran posada en escena a la Sala Oval del Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC) el divendres 11 de maig. 

Barcelona Bridal Week 2011

El que més il·lusió em fa de l’edició d’enguany és que hi  podré anar! :) Per primera vegada posaré els peus en aquella fira que des de fa anys quan surt a la televisió la mare em crida, estigui on estigui de la casa, dient-me: “Laia corre, que surt la passarel·la de les núvies!”. Només hi podré anar un dia, el divendres 11 de maig, però us asseguro que la il·lusió i les ganes són enormes! I com que no hi aniré sola, ja us puc prometre unes entrades espectaculars amb el que ens trobem aquell dia al Pavelló 8 del Recinte Gran Via de Fira Barcelona. 

Barcelona Bridal Week 2011

I si us ve de gust anar-hi, encara esteu a temps d’aconseguir una entrada a través del sorteig que ha organitzat la firma Yolan Cris a la seva pàgina de Facebook. Podeu entrar-hi des d’aquí.

Finalment, aquí us deixo el llistat definitiu de les desfilades que es va fer públic fa poc.

Dimarts, 8 de maig
18.00 h – Rosa Clara (Núvia) 

Dimecres, 9 de maig
13.00 h – Jesús Peiró (Núvia)
16.30 h – Victorio & Lucchino (Núvia i nuvi)
18.00 h – Yolan Cris (Núvia)
19.30 h – Inmaculada Garcia (Núvia)

Dijous, 10 de maig
12.00 h – Raimon Bundo (Núvia)
13.30 h – Franc Sarabia / Francis Montesinos / Manu Alvarez (Núvia i festa)
16.00 h – Matilde Cano (Festa) / Jordi Dalmau (Núvia)
17.30 h – Hannibal Laguna (Núvia)
19.00 h – Patricia Avendaño (Núvia i festa)
20.30 h – Joana Montez i Patricia de Melo (Núvia)

Divendres, 11 de maig
12.00 h – Fuentecapala (Nuvi)
13.30 h – Cabotine by Gema Nicolás (Festa)
16.00 h – Sonia Peña (Festa)
17.00 h – Ana Torres (Festa)
18.00 h – Carla Ruiz (Festa)
20.30 h – Pronovias (Núvia)

Algú anirà a la BBW?


Quedan poco menos de dos semanas para que empiece en Barcelona esa cita ineludible para cualquier enamorado de las bodas y todo lo que conllevan. 

El próximo martes 8 de mayo abrirá sus puertas la 22º edición de la Barcelona Bridal Week (BBW), que incluye bajo el mismo paraguas la Pasarela Gaudí Novias y el Salón Internacional Noviaespaña. 

Más de 230 marcas expositoras participarán en uno de los salones internacionales de moda nupcial más importantes del Estado. Es más, la alta demanda de empresas expositoras para reservar un espacio ha obligado a la organización a abrir la convocatoria para la edición del año 2013. ¡Con más de un año de antelación! Alrededor del 50% de las marcas que participarán este año son extranjeras y por primera vez se podrán encontrar firmas como Carlo Pignatelli, Hannibal Laguna o Zuhair Murad, entre otros.

En cuanto a la Pasarela Gaudí Novias, la encargada de abrirla el martes 8 de mayo será Rosa Clará, mientras que el punto y final lo pondrá Pronovias con una gran puesta en escena en la Sala Oval del Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC) el viernes 8 de mayo. 

¡Lo que más ilusión me hace de la edición de este año es que podré ir! :) Por primera vez pondré los pies en aquella feria que desde hace años cuando sale en la televisión mi madre me llama, esté donde esté de la casa, diciéndome: "Laia corre, ¡que sale la pasarela de las novias!". Sólo podré ir un día, el viernes 11 de mayo, ¡pero os aseguro que la ilusión y las ganas son enormes! Y como no iré sola, ya os puedo prometer unas entradas espectaculares con lo que nos encontremos ese día en el Pabellón 8 del Recinto Gran Vía de Fira Barcelona. 

Y si os apetece ir, todavía estáis a tiempo de conseguir una entrada a través del sorteo que ha organizado la firma Yolan Cris en su página de Facebook. Podéis entrar desde aquí

Finalmente, aquí os dejo el listado definitivo de los desfiles que se hizo público hace poco.

Martes, 8 de mayo
18.00 h – Rosa Clara (Novia)

Miércoles, 9 de mayo
13.00 h – Jesús Peiró (Novia)
16.30 h – Victorio & Lucchino (Novia y novio)
18.00 h – Yolan Cris (Novia)
19.30 h – Inmaculada Garcia (Novia)

Jueves, 10 de mayo
12.00 h – Raimon Bundo (Novia)
13.30 h – Franc Sarabia / Francis Montesinos / Manu Alvarez (Novia y fiesta)
16.00 h – Matilde Cano (Festa) / Jordi Dalmau (Novia)
17.30 h – Hannibal Laguna (Novia)
19.00 h – Patricia Avendaño (Novia y fiesta)
20.30 h – Joana Montez y Patricia de Melo (Novia)

Viernes, 11 de mayo
12.00 h – Fuentecapala (Novio)
13.30 h – Cabotine by Gema Nicolás (Fiesta)
16.00 h – Sonia Peña (Fiesta)
17.00 h – Ana Torres (Fiesta)
18.00 h – Carla Ruiz (Fiesta)
20.30 h – Pronovias (Novia)

Alguien va a ir a la BBW?

6 comentaris:

  1. ¡Pues disfruta al máximo! Nosotras no iremos pero os seguiremos de cerca.. Eso sí, ya que vas, a ver si puedes hacer algo para que contraten algún diseñador más guay para el cartel... jiji

    Un beso

    http://tuplanbodas.blogspot.com.es/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Os aseguro que el único día que voy a ir pienso pasármelo en grande! :) Creo que mi Twitter sacará humo... Jajajaja! Intentaré influir en todo lo que pueda para la programación del año que viene! Jajajaja!
      Besos!

      Elimina
  2. Te deseo que se cumplan todas tus expectativas. Seguro que será un dia inolvidable para tí. Estaremos pendientes de tus comentarios y fotos.
    Por favor, abre bien los ojos por mi con la colección de Zuhair Murad (Cada vez se parece más a mi adorado Elie Saab).
    Besos
    Mr. Shoes.

    ResponElimina
  3. Disfruta muchísimo de la experiencia y cuéntanoslo todo!!!!
    Estaremos pendientes.
    Besos!!

    www.ideasparatuboda.blogspot.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. La previsión es hacer un montón de post! :) La semana que viene ya tengo pactadas un par de entrevistas y alguna que otra sorpresita... xD

      Elimina