dimarts, 3 d’abril de 2012

Flors d'ametlla i vainilla


Un dia per casualitat , remenant fotografies de boda (no podia ser d’altra manera...), vaig descobrir unes flors que em van enamorar. La xarxa ja les té aquestes coses, t’ofereix tanta varietat de continguts que d’un dia per l’altre tens un enamorament fugaç amb unes flors, com va ser el meu cas.

Estic parlant de la plumèria. No sé si van ser els seus colors, la seva forma, la infinitat de combinacions que ofereix... Simplement les vaig veure i vaig pensar que eren increïblement boniques.

Wallspapa

La plumèria és una flor nativa de les regions tropicals i subtropicals d’Amèrica, concretament de Mèxic i Veneçuela. Tot i això, la seva dispersió a la zona de Hawaii, on es cultiva en abundància, ha fet que es cregui que és una flor indígena. Té un perfum intens semblant a una barreja de vainilla amb ametlles, motiu pel qual s’usa molt en perfumeria. A més, també és la flor nacional de Nicaragua.

La varietat més habitual és la flor blanca amb el centre groc, però també n’hi ha de blanca amb el centre rosat, o blanca i vermella, rosada i groga, rosada i morada...

Us deixo amb unes quantes imatges de rams de núvia fets amb plumèries. No em digueu que no són encantadors?

Aloha Island Weddings
Etsy
Etsy
Hawaiian Wedding Flowers
Hawaiian Wedding Flowers
PlumeriasWeddingFlowerBoutique

Dewi Wedding Designs on Oahu
Wedding By Color

Us ha agradat aquesta flor? L’utilitzaríeu pel vostre ram?


Un día por casualidad, rebuscando fotografías de boda (no podía ser de otra forma...), descubrí unas flores que me enamoraron. La red tiene estas cosas, te ofrece tanta variedad de contenidos que de un día para otro tienes un enamoramiento fugaz con unas flores, como fue mi caso.

Estoy hablando de la plumeria. No sé si fueron sus colores, su forma, la infinidad de combinaciones que ofrece... Simplemente las vi y pensé que eran increíblemente hermosas. 

La plumeria es una flor nativa de las regiones tropicales y subtropicales de América, concretamente de México y Venezuela. Sin embargo, su dispersión en la zona de Hawai, donde se cultiva en abundancia, ha hecho que se crea que es una flor indígena. Tiene un perfume intenso parecido a una mezcla de vainilla con almendras, motivo por el que se usa mucho en perfumería. Además, también es la flor nacional de Nicaragua.

La variedad más habitual es la flor blanca con el centro amarillo, pero también hay de blanca con el centro rosado, o blanca y roja, rosada y amarilla, rosada y morada...

Os dejo con unas cuantas imágenes de ramos de novia hechos con pluma. ¿No me digáis que no son encantadores? 

¿Os ha gustado esta flor? ¿La utilizaríais para vuestro ramo?

2 comentaris:

  1. Quins rams més bonics!
    M'agrada que tinguin color! i poden fer joc amb les sabates de color com les que es veuen en l'article que acabes de publicar.
    Molt bona!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Montse! Em van encantar quan les vaig veure! A mi se surten de les típiques roses o peònies!
      Petonets floreta! :)

      Elimina