dimarts, 6 de març de 2012

Una boda als Alps austríacs


Després d’uns quants dies primaverals, sembla que ha tornat el fred i per això avui us porto una boda molt i molt hivernal. No és que m’agradi gaire el fred, més aviat prefereixo el solet de l’estiu, però aquesta boda celebrada als Alps austríacs m’ha robat el cor!

La boda de la Bettina i el Martin es va celebrar aquest passat més d’octubre a Kirchberg, a la zona del Tirol. La nit anterior a la celebració, contra tot pronòstic, van caure les temperatures i quan els nuvis es van despertar una tempesta havia deixat més de 20 centímetres de neu!

El banquet es va celebrar en una típica cabana alpina, decorada amb molt de gust per la florista Julia Hörl. Les invitacions, amb el blanc i el negre com a protagonistes per fer un autoretrat de la parella, van ser obra de Karina Buddensiek i les fotografies són de l’austríaca Birgit Hart.


L’indret és espectacular...


Us casaríeu en un lloc tan muntanyós? Us agraden les bodes d’hivern?


Después de varios días primaverales, parece que ha vuelto el frío y por eso hoy os traigo una boda muy, muy invernal. No es que me guste demasiado el frío, prefiero el solecito del verano, ¡pero esta boda celebrada en los Alpes austriacos me ha robado el corazón!

La boda de Bettina y el Martin se celebró este pasado mes de octubre en Kirchberg, en la zona del Tirol. La noche anterior a la celebración, contra todo pronóstico, cayeron las temperaturas y cuando los novios se despertaron una tormenta había dejado más de 20 centímetros de nieve!

El banquete se celebró en una típica cabaña alpina, decorada con mucho gusto por la florista Julia Hörl. Las invitaciones, con el blanco y el negro como protagonistas para hacer un autorretrato de la pareja, fueron obra de Karina Buddensiek y las fotografías son de la austriaca Birgit Hart.

El lugar es espectacular...

¿Os casaríais en un lugar tan montañoso? ¿Os gustan las bodas de invierno?

4 comentaris:

  1. Molt bonic, però m'agrada mes una boda a l'estiu, no? :D

    http://0001deasdeocio.blogspot.com/

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi també m'agraden més les d'estiu, fins i tot, les de primavera, però també ha de tenir el seu encant casar-se en un entorn així tot nevat... Però vaja, jo també em quedo amb el clima Meditarrani! :)

      Elimina
  2. M'encanten els centres de taula... Ara, jo em quedo amb els casaments de primavera o estiu, pots aprofitar molt més els exteriors!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Són molt millors els casaments on fa bon temps i caloreta, però els paisatges blancs també m'encanten!

      Elimina