dijous, 29 de març de 2012

Un bloc per a fans del DIY

Com que és dijous, avui em tocaria proposar-vos alguna idea DIY que poguéssiu fer vosaltres mateixos per la vostra boda, però prefereixo presentar-vos un bloc on trobar un milió d’idees fantàstiques DIY.

Me’l va descobrir la gent de La boda de tus sueños i us asseguro que va ser un descobriment enorme! Es tracta del bloc creat per la Sandra i el Joe, una parella que després d’estar un temps preparant la seva boda DIY han decidit crear un espai a la xarxa per aportar idees a altres parelles que estiguin en el procés de crear la seva pròpia boda DIY. El bloc es diu, com no podia ser d’altra manera, The Handmade Wedding


A part, compten amb la col·laboració de la fotògrafa Carolyn Scott, que se n’encarrega de tota la part gràfica i també, de tant en tant, escriu algun post.

Aquí us deixo amb imatges d’alguns dels projectes que podeu trobar al seu bloc. N’hi ha infinitat, no us els perdeu!


Què us ha semblat? Us animeu a fer alguna de les seves propostes?


Como es jueves, hoy me tocaría proponeros alguna idea DIY que pudierais hacer vosotros mismos para vuestra boda, pero prefiero presentaros un blog donde encontrar un millón de ideas fantásticas DIY.

Me lo descubrió la gente de La boda de tus sueños y os aseguro que fue un descubrimiento enorme! Se trata del blog creado por Sandra y el Joe, una pareja que después de estar un tiempo preparando su boda DIY decidieron crear un sitio en la red donde aportar ideas a otras parejas que estén en el proceso de crear su propia boda DIY. El blog se llama, como no podía ser de otra forma, The HandmadeWedding

Además, cuentan con la colaboración de la fotógrafa Carolyn Scott, que se encarga de toda la parte gráfica y también, de vez en cuando, escribe algún post.

Os dejo con imágenes de algunos de los proyectos que podéis encontrar en su blog. Hay infinidad, ¡no os los perdáis!

¿Qué os ha parecido? ¿Os animáis a hacer alguna de sus propuestas?

1 comentari:

  1. He estado viendo el blog que nos enseñas hoy, tiene muy buena pinta!!! Ahora lo veré a fondo :)
    Muchas graciass!!!Un besito

    ResponElimina