dimecres, 22 de febrer de 2012

Una petita selecció de Cymbeline

Diuen que l’autèntica protagonista d’una boda és la núvia i un dels motius que la converteixen en el centre de totes les mirades és el seu vestit. Abans del gran dia és molta la gent que fa la pregunta de "Com és el vestit?" (jo la primera!), però m’encanta que la majoria de núvies encara compleixin amb la tradició de mantenir el disseny i l’estil del seu vestit com el secret més ben guardat.

Avui us vull presentar una marca francesa, Cymbeline, que té uns vestits que em van robar el cor. Ja anireu descobrint que no sóc gaire fan dels dissenys paraula d’honor, sóc del parer que els tirants estilitzen molt més la figura. Així que, el que més em va agradar d’aquesta marca és que molts dels seus vestits són amb tirants o com a mínim són de tall asimètric (que també m’encanta!).

A continuació us deixo amb una selecció dels vestits que més m’han agradat de la col·lecció 2012. Cymbeline és coneguda per tenir models amb faldilles voluminoses i diverses capes de materials, com aquests primers models que us ensenyo, però n’hi ha per a tots els gustos i per a tot tipus de núvies.

Falbala
Floria
Fun
Fayette

També tenen dissenys per a núvies amb cos de model, com ara el Faustine, el Fantine o el Fadela.

Faustine
Fantine
Fadela

Per aquelles més sexys i atrevides recomanaria els models Fay, Fiesta, Oui 27 o Felzea. M'encanten aquestes obertures a l'esquena i sempre he pensat que s'hauria de poder celebrar més d'una boda per poder vestir de llarg en una i a l'altra de curt.

Fay
Fiesta
Oui 27
Felzea

Per acabar us deixo amb els dos models que a mi més m'agraden. Suposo que si m'hagués de casar enguany i hagués de triar-ne un dels dos em quedaria amb el Fanfan. El trobo original, diferent i amb el punt just de senzillesa que tan m'agrada. Tot i que el Fetiche més a l'estil princesa també em té robat el cor! (Sort que encara no he d'escollir...)

Fanfan
Fetiche

A Catalunya la marca Cymbeline té botiga a Barcelona (Avinguda Diagonal, 439), a Girona (Carrer del Carme, 19) i a Lleida (Carrer Academia, 3), però no a Tarragona. A banda, tampoc he trobat que tinguin cap punt de venda a la província, així que si us han agradat els dissenys no us queda altre remei que desplaçar-vos una mica.

Us han agradat els dissenys de Cymbeline? Amb quin model us quedeu?


Dicen que la auténtica protagonista de una boda es la novia y uno de los motivos que la convierten en el centro de todas las miradas es su vestido. Antes del gran día mucha gente pregunta "¿Cómo es el vestido?" (yo la primera!), pero me encanta que la mayoría de novias aún cumplan con la tradición de mantener el diseño y el estilo de su vestido como el secreto mejor guardado.

Hoy os quiero presentar una marca francesa, Cymbeline, que tiene unos vestidos que me robaron el corazón. Ya iréis descubriendo que no soy muy fan de los diseños palabra de honor, creo que los tirantes estilizan mucho más la figura. Así que, lo que más me gustó de esta marca es que muchos de sus vestidos son con tirantes o como mínimo son de corte asimétrico (que también me encanta!).

A continuación os dejo con una selección de los vestidos que más me han gustado de la colección 2012. 
Cymbeline es conocida por tener modelos con faldas voluminosas y varias capas de materiales, como estos primeros modelos que os enseño, pero hay para todos los gustos y para todo tipo de novias.

También tienen diseños para novias con cuerpo de modelo, como el Faustine, el Fantine o Fadela.

Para aquellas más sexys y atrevidas recomendaría los modelos Fay, Fiesta, Oui 27 o Felzea. Me encantan estas aperturas en la espalda y siempre he pensado que una debería poder celebrar más de una boda para poder vestir de largo en una y de corto en la otra.

Para terminar os dejo con los dos modelos que a mí más me gustan. Supongo que si me tuviera que casar este año y tuviera que elegir uno de los dos me quedaría con el Fanfan. Creo que es original, diferente y con el punto justo de sencillez que tanto me gusta. Aunque el Fetiche, más al estilo princesa, también me ha robado el corazón! (Menos mal que todavía no tengo que escoger ...)

En Cataluña la marca Cymbeline tiene tienda en Barcelona (Avenida Diagonal, 439), en Girona (Calle del Carmen, 19) y Lleida (Academia, 3), pero no en Tarragona. Además, tampoco he encontrado que tengan ningún punto de venta en la provincia, así que si os han gustado los diseños no os tocará otra que desplazaros un poquitín.
 
¿Os han gustado los diseños de Cymbeline? ¿Con qué modelo os quedáis?


3 comentaris:

  1. A mi m'agradaven molt els models de cymbeline, tot i que al final em vaig decantar per algo ben diferent! Ànims amb el bloc, et segueixo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ohh! Mil gràcies pel comentari! M'ha fet molta il·lusió! Jo sóc de les que sempre llegeix i comenta poc (per no dir gens), però després de descobrir la il·lusió que fa rebre un comentari em sembla que canviaré aquesta dinàmica! :)

      Elimina
    2. M'encanta el model Faustine però tinc una talla 40 i no sé si s'hem veura "gorda" (com has dit que es un vestit per cos de model)...

      Elimina